Nuclear Assault: Game Over / The Plague Wersja na CD w standardowe wydanie. Ta konkretna edycja została wydana w Europa w wydawnictwie Century Media dnia 5. marca 2021.
Po tym jak musiał opuścić Anthrax w 1984 roku z własnej winy, Dan Lilker założył Nuclear Assault i wkrótce potem wydał swoje pierwsze demo ("Back with Vengeance"). Po powrocie do współpracy ze Scottem Ianem w 1985 roku, Lilker stał się częścią krótkotrwałego kultowego zespołu S.O.D. i tymczasowo odłożył Nuclear Assault na lodzie z powodu zaskakująco dużego sukcesu albumu S.O.D. "Speak English or Die". Po zakończeniu działalności S.O.D., Lilker ożywił Nuclear Assault i wydał demo "Live, suffer, die", które przyniosło zespołowi kontrakt płytowy z Combat Records. Dopiero w październiku 1986 roku ukazał się debiutancki album Nuclear Assault "Game Over".
Chociaż album składał się głównie z ponownych nagrań utworów demo (takich jak "Betrayal") i zawierał tylko kilka "nowych" piosenek (takich jak "Brain Death" i "Nuclear War"), płyta wywarła ogromny wpływ. Otwierający się szybkim instrumentalem ("Live, suffer, die"), "Game Over" zawiera bezprecedensową mieszankę krótkich hardcore/grindcore erupcji z czasem gry krótszym niż minuta ("Hang the Pope", "My America") i "klasycznych" speed/thrash metalowych granatów ("Cold Steel", "Stranded in Hell"). Humorystyczny utwór "Mr Softee theme", będący coverem melodii z reklamy lodów, jest mile widzianym przerywnikiem. Piosenka "Sin" była również "starą" piosenką, ale nie z demówek, ale z czasów Lilkera z Anthrax (piosenka była nawet grana na żywo przez Anthrax w czasie, gdy Lilker tam był). Muzycznie niezwykle zróżnicowany, teksty na "Game Over" są wysoce polityczne i krytycznie odnoszą się do religii (podprogowo "Nuclear War", mniej podprogowo "Hang the Pope"), polityki ("After the Holocaust", "Vengeance") i problemów społecznych ("Cold Steel"). Ostatni utwór na płycie, "Brain Death", jest nietypowy, ale charakterystyczny, trwa ponad siedem minut i stanowi swoistą "esencję" albumu. Rozpoczyna go prawie dwuminutowe akustyczne intro, po którym następują powolne ciężkie riffy i krótkie melodyjne tropy, których kulminacją są dudniące erupcje rdzenia na końcu.
Reedycja "Game Over" wydana przez High Roller Records (specjalnie zmasterowana na potrzeby winylu przez Patricka W. Engela, 100% oryginalnego dźwięku, bez remasteringu!) zawiera również utwór "Lesbians", który pierwotnie znajdował się tylko na kasetowej wersji albumu.
Album sięga do gatunku Rock i Thrash Metal.