Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie chcesz zatrzymać zakupionego przedmiotu, możesz go zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od otrzymania. Aby zwrócić przedmiot, wypełnij nasz prosty formularz formularz, gdzie można również wybrać metodę wysyłki zwrotnej. Prosimy o przesłanie produktu nieuszkodzonego, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi komponentami, z którymi został dostarczony. Jeśli opakowanie kartonowe jest uszkodzone, należy użyć innego odpowiedniego materiału opakowaniowego. Prosimy o wyraźne oznaczenie przesyłki numerem zamówienia.
Jeśli chcesz wymienić towar na inny (w ciągu 14 dni lub po zwrocie), najłatwiej jest złożyć nowe zamówienie na żądany przedmiot. Wybierz płatność przelewem bankowym i nie musisz jeszcze wpłacać kwoty. Następnie należy wypełnić formularz aby zwrócić towar należy poinformować nas, do jakiego zamówienia powinniśmy dodać płatność za zwrócony przedmiot.
W przypadku, gdy nowy winyl przeskakuje, upewnij się, że:
Jest umyta i wolna od kurzu Nie ma widocznych zabrudzeń w miejscu przeskakiwania (nawet świeżo otwarta płyta może mieć małe, usuwalne plamki z fabryki) Masz prawidłowo wyregulowany gramofon (wyważona igła i antiskating) Masz czystą i nieuszkodzoną igłę
Jeśli masz taką możliwość, spróbuj odtworzyć płytę winylową na innym gramofonie. Z naszego doświadczenia wynika, że w połowie przypadków problem leży po stronie konkretnego urządzenia, a nie płyty. Dziękujemy.
Jeśli wystąpił błąd z naszej strony i towary dotarły uszkodzone, dostarczono coś innego niż zamówiłeś lub jesteś pewien, że usterka nie dotyczy Twojego odtwarzacza, wypełnij ten prosty formularz reklamacyjny. formularz. Wymiana zostanie dokonana na nasz koszt.