Zwroty w ciągu 14 dni

Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie chcesz zatrzymać zakupionego przedmiotu, możesz go zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od otrzymania. Aby zwrócić przedmiot, wypełnij nasz prosty formularz formularz, gdzie można również wybrać metodę wysyłki zwrotnej. Prosimy o przesłanie produktu nieuszkodzonego, w oryginalnym opakowaniu i ze wszystkimi komponentami, z którymi został dostarczony. Jeśli opakowanie kartonowe jest uszkodzone, należy użyć innego odpowiedniego materiału opakowaniowego. Prosimy o wyraźne oznaczenie przesyłki numerem zamówienia.

Wymiana towarów na inne

Jeśli chcesz wymienić towar na inny (w ciągu 14 dni lub po zwrocie), najłatwiej jest złożyć nowe zamówienie na żądany przedmiot. Wybierz płatność przelewem bankowym i nie musisz jeszcze wpłacać kwoty. Następnie należy wypełnić formularz aby zwrócić towar należy poinformować nas, do jakiego zamówienia powinniśmy dodać płatność za zwrócony przedmiot.

Reklamacja

W przypadku, gdy nowy winyl przeskakuje, upewnij się, że:




Jest umyta i wolna od kurzu Nie ma widocznych zabrudzeń w miejscu przeskakiwania (nawet świeżo otwarta płyta może mieć małe, usuwalne plamki z fabryki) Masz prawidłowo wyregulowany gramofon (wyważona igła i antiskating) Masz czystą i nieuszkodzoną igłę

Jeśli masz taką możliwość, spróbuj odtworzyć płytę winylową na innym gramofonie. Z naszego doświadczenia wynika, że w połowie przypadków problem leży po stronie konkretnego urządzenia, a nie płyty. Dziękujemy.

Jeśli wystąpił błąd z naszej strony i towary dotarły uszkodzone, dostarczono coś innego niż zamówiłeś lub jesteś pewien, że usterka nie dotyczy Twojego odtwarzacza, wypełnij ten prosty formularz reklamacyjny. formularz. Wymiana zostanie dokonana na nasz koszt.

Ładowanie...