Tutaj znajdziesz przegląd najczęstszych zapytań, z którymi się spotykamy. Zanim skontaktujesz się z nami, możesz sprawdzić, czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się w tym przeglądzie.
Aby wyświetlić aktualny status zamówienia, kliknij duży zielony przycisk "Szczegółowy status zamówienia" znajdujący się w większości naszych wiadomości e-mail
:
Informacje na temat płatności, aktualnego statusu przetwarzania zamówienia i dostępności poszczególnych pozycji można znaleźć w przeglądzie.
Jeśli nie mamy jeszcze w magazynie wszystkich zamówionych pozycji, dowiesz się o tym w podsumowaniu pozycji zamówienia. Tutaj można również znaleźć bardziej szczegółowe informacje na temat dostępności określonych pozycji, takie jak data wydania reedycji lub śledzenie przesyłki, która jest w tranzycie od naszego dostawcy.
Jeśli posiadasz konto klienta, możesz śledzić wszystkie swoje zamówienia, logując się do naszej sekcji klienta.
W podsumowaniu zamówienia (patrz "Jaki jest status mojego zamówienia?") kliknij przycisk "Edytuj zawartość zamówienia" w prawym górnym rogu:
W poniższej edycji zamówienia dostępna jest opcja "Dodaj element":
Po kliknięciu pojawi się okno wyszukiwania, w którym można wyszukać dowolny przedmiot, a następnie po prostu przeciągnąć go i upuścić w zamówieniu:
Gdy będziesz zadowolony z zamówienia, kliknij przycisk "Potwierdź" u dołu strony:
Równie łatwo można usunąć elementy z zamówienia. Wystarczy przeciągnąć niechcianą pozycję z zamówienia do kosza w prawym górnym rogu strony.
Zalecamy najpierw przeczytać nasz artykuł na temat zwrotów towarów. Aby dokonać zwrotu, wypełnij formularz reklamacyjny.
Na naszej stronie internetowej można kupić nowe i używane płyty winylowe. Używane egzemplarze można rozpoznać po stanie nośnika i okładki zgodnie z
standard goldmine. W przypadku nowych towarów podajemy ocenę "Nowy"-------. Możesz wybrać między zakupem nowego i używanego przedmiotu, po prostu klikając żądaną opcję:
Sprawdź dokładnie, czy nie zamówiłeś na przykład płyty CD zamiast winylowej. Wszyscy popełniamy błędy. Jeśli zawartość naprawdę nie zgadza się z zamówieniem, przepraszamy i prosimy o jej uzupełnienie. formularz reklamacyjny. Wymiana odbywa się oczywiście na nasz koszt.
Z chęcią przyjmiemy reklamację nowej płyty w następujących lub innych w miarę poważnych przypadkach:
Płyta przeskakuje (jako punkt odniesienia używamy naszego gramofonu bazarowego z naciskiem na nośnik 1,75 g)
W spokojniejszych przejściach lub pomiędzy torami na płycie słychać szum
Na krawędzi płyty znajdują się fabryczne zadziory
Mimośród płyty jest większy niż 2 mm
Mimośród tarczy środkowej jest większy niż 5 mm
Płyta jest wygięta i odstaje od gramofonu
Okładka płyty ma wygięte lub wygięte rogi
Skontaktuj się z nami, a jeśli dostawa jest realizowana przez Parcel Post, skontaktuj się również z przewoźnikiem. Niestety, firmy wysyłkowe nie są tak przychylne swoim partnerom, jak odbiorcom przesyłek, a sytuacje są często rozwiązywane tylko wtedy, gdy klient skontaktuje się z przewoźnikiem.