Użytkownik i sprzedawca


GRAMODESKY.CZ s.r.o.
Anenská 546/8, Liberec III-Jeřáb
460 07 Liberec Czechy
Regon: 17138671
NIP: CZ17138671
Tel.: 420 792 271 569

Ten adres nie służy do wysyłania reklamacji. Aby złożyć reklamację i zwrócić przedmiot, skorzystaj z naszej strony internetowej i asystenta ds. reklamacji Dziękujemy.

Podstawowe postanowienia i zakres


Dla celów niniejszej umowy kupującym jest konsument, czyli osoba fizyczna, która zawierając i wykonując umowę sprzedaży nie działa w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, zawodowej lub wykonywanego zawodu (zwany dalej "kupującym").

Zawarcie i rozwiązanie umowy kupna-sprzedaży


Zakup asortymentu oferowanego przez sprzedawcę dokonywany jest przez kupującego za pośrednictwem elektronicznego zamówienia, które kupujący wypełnia (podając imię, nazwisko, adres, numer telefonu i adres e-mail) i przesyła drogą elektroniczną do sprzedawcy. Zamówienie jest propozycją zawarcia umowy kupna-sprzedaży, której przedmiotem jest towar określony w zamówieniu. Jeśli kupujący zamówi towary, których sprzedający nie posiada w magazynie i nastąpi znacząca zmiana ceny sprzedaży, sprzedający zastrzega sobie prawo do skorygowania wcześniej zaproponowanej ceny zakupu. Kupujący musi zostać poinformowany o tym fakcie i zawsze ma prawo do odstąpienia od umowy kupna. Po złożeniu zamówienia w magazynie Sprzedawca prześle Kupującemu elektroniczną odpowiedź potwierdzającą otrzymanie zamówienia. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie potwierdzenia zamówienia przez sprzedającego, od tego momentu powstają wzajemne prawa i obowiązki między kupującym a sprzedającym.

Sposób płatności


Płatności można dokonać gotówką przy odbiorze, kartą kredytową lub przelewem na konto sprzedawcy w Fio Bank. Numer konta dla płatności krajowych to 17138671/2010 . Numer konta dla płatności zagranicznych w € to 2302212710/2010. Klienci proszeni są o niepłacenie za produkty, dopóki nie otrzymają e-mailowego potwierdzenia dostępności. Dziękujemy.

Ceny


Wszystkie ceny są ostateczne i zawierają podatek VAT. Podatek VAT od używanych przedmiotów jest płacony w ramach specjalnego programu na mocy sekcji 90 ustawy o podatku VAT i nie można go odliczyć. Koszt wysyłki jest doliczany do ceny zakupionych towarów.

Towar


Oferowane przedmioty nieoznaczone jako nowe są używane i prawie zawsze noszą ślady użytkowania. Ich stan zawsze odpowiada standardowej ocenie Goldmine, którą podajemy dla każdego używanego przedmiotu. Zdjęcia służą wyłącznie do celów ilustracyjnych, chyba że zaznaczono inaczej.

Dostawa


Towar można odebrać osobiście w naszym sklepie w Libercu, ul. Dr. Milady Horákové 185/66 w Libercu. Przy odbiorze osobistym nie ma możliwości odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, klient jest zobowiązany do sprawdzenia towaru przy odbiorze. Towar wysyłamy również za pośrednictwem firmy wysyłkowej GLS w cenie 99 CZK przy płatności przelewem i 139 CZK przy płatności za pobraniem. Wysyłamy na Słowację przez Zásilkovna w cenie 129 CZK przy płatności przelewem lub 189 CZK przy płatności za pobraniem. Dostarczamy na adres na Słowacji kurierem GLS w cenie 159 CZK przy płatności przelewem i 199 CZK przy płatności za pobraniem. Ceny te obowiązują tylko dla przesyłek o wadze do 10 kg. Za każde kolejne 10 kg naliczana jest nowa opłata pocztowa. Inne przesyłki międzynarodowe mogą być wysyłane tylko po dokonaniu płatności przelewem bankowym, dopuszczamy również płatność w €.

Sprzedający ma prawo anulować (anulować) zamówienie, jeśli z powodu wyczerpania zapasów lub niedostępności towarów nie jest w stanie dostarczyć towarów Kupującemu w terminie określonym w niniejszych OWH lub po cenie określonej w sklepie internetowym, chyba że alternatywne świadczenie zostanie uzgodnione z Klientem. Sprzedający jest również uprawniony do odmowy przyjęcia zamówienia z przyczyn niedyskryminacyjnych, w szczególności w przypadku, gdy posiada nieuregulowany dług wobec Kupującego, jeśli Kupujący wielokrotnie nie odebrał dostawy towarów w przeszłości, mimo że był do tego zobowiązany, lub jeśli Sprzedający obawia się, że może ponieść szkodę, przyjmując zamówienie.

Kupujący ma prawo do sprawdzenia przesyłki w momencie dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przy odbiorze towaru, kupujący ma prawo odmówić przyjęcia towaru. Przewoźnik jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody w obecności i na żądanie kupującego. Na podstawie tak sporządzonego i dostarczonego Sprzedającemu protokołu Sprzedający może, po zakończeniu zdarzenia szkodowego z przewoźnikiem, zapewnić usunięcie wady towaru, rabat od ceny zakupu, a w przypadku nieusuwalnych wad towaru dostarczyć Kupującemu nowy towar. Późniejsze roszczenia tego typu będą musiały zostać udowodnione.

Towary pozostają własnością sprzedawcy do momentu uiszczenia przez kupującego pełnej ceny zakupu. Towary są dostarczane do kupującego po odbiorze osobistym lub odbiorze od przewoźnika.

Bezpłatna wysyłka


W przypadku zakupów powyżej 2000 Kč Klient jest uprawniony do bezpłatnej dostawy towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej na terenie całego kraju. Uprawnienie to wygasa w przypadku odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania towaru lub nawet przed jego otrzymaniem. W przypadku, gdy zamówienie jest podzielone na kilka przesyłek, bezpłatna przesyłka może być odebrana tylko wtedy, gdy suma cen pobranych towarów osiągnie wartość 2000 Kč.

Odstąpienie od umowy


Od daty otrzymania towaru kupujący ma prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni. Nie dotyczy to odbioru osobistego, a jedynie wysyłanych towarów. W celu odstąpienia od umowy kupna prosimy o wypełnienie kwestionariusza na stronie https://www.groovespin.pl/retino

Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru w ustawowym terminie 14 dni. Po otrzymaniu towaru sprzedawca zwróci kupującemu pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki. Sprzedający nie jest zobowiązany do odbioru przesyłki zwrotnej wysłanej za pobraniem. Kupujący jest zobowiązany do odesłania towaru w ciągu 14 dni od daty powiadomienia przez Sprzedającego o zwrocie towaru.

Kupujący może również skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, aby poprosić sprzedawcę o odbiór towaru przez przewoźnika. W takim przypadku kupujący ponosi koszty zwrotu towarów tylko do kwoty w przybliżeniu odpowiadającej kosztom przewozu krajowego w kraju, w którym towary są odbierane, biorąc pod uwagę również rodzaj, wymiary i wagę towarów przy określaniu kosztów. Kwota ta zostanie wskazana kupującemu w formularzu odstąpienia od umowy, a kupujący zgadza się na wysokość opłaty, żądając odbioru towarów

Sprzedający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy z powodu wyczerpania zapasów, niedostępności towarów lub jeśli producent, importer lub dostawca towarów uzgodnionych w Umowie zaprzestał produkcji lub dokonał takich istotnych zmian, które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań Sprzedającego wynikających z Umowy lub z powodu siły wyższej, lub jeśli nawet po dołożeniu wszelkich starań, których można od niego rzetelnie wymagać, nie jest w stanie dostarczyć towarów Klientowi w terminie określonym w niniejszych OWH lub po uzgodnionej cenie. Sprzedający jest zobowiązany poinformować Kupującego o tym fakcie bez zbędnej zwłoki i zwrócić Kupującemu wszystkie płatności w sposób określony w niniejszych OWH. Pozostaje to bez uszczerbku dla prawa stron do uzgodnienia alternatywnego świadczenia lub zmiany ceny. Sprzedający jest również uprawniony do odstąpienia od umowy w przypadku oczywistego błędu w kwocie ceny zakupu podanej dla towarów przy zawarciu umowy kupna (np. nieprawidłowo umieszczony przecinek dziesiętny, nieprawidłowe przeliczenie waluty, cena zakupu wyraźnie nieodpowiadająca normalnej cenie rynkowej).

Wadliwa realizacja


W przypadku dostarczenia wadliwych/nieprawidłowych/niekompletnych towarów lub towarów, które nie odpowiadają opisowi zakupionych towarów, kupujący musi niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę. Sprzedawca może rozwiązać sytuację, udzielając rabatu od ceny zakupu towarów lub zwracając towary w celu reklamacji. Po dostarczeniu lub przedstawieniu towarów Sprzedawca oceni reklamację i skontaktuje się z Kupującym pocztą elektroniczną w ciągu 30 dni z wynikiem reklamacji. Jeśli reklamacja zostanie uznana, sprzedawca zwróci kupującemu pełną cenę zakupu i koszty wysyłki.

Reklamowane towary uznaje się za dostarczone do sprzedawcy w dniu ich otrzymania przez sprzedawcę w centrum reklamacji. Przewoźnik jest osobą trzecią działającą we własnym imieniu, a zatem przyjęcie reklamowanego towaru do przewozu przez przewoźnika nie ma wpływu na wszczęcie procedury reklamacyjnej.

Wysyłka zwrotna jest organizowana za pośrednictwem formularza reklamacyjnego i jest w pełni opłacana przez sprzedawcę. Kupujący nie jest uprawniony do żądania zwrotu kosztówwysyłki przedmiotu, jeśli nie skorzystał z procedury podanej przez sprzedawcę.

Dokument i paragon


Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży, sprzedawca jest zobowiązany do wydania paragonu kupującemu przy płatności gotówką w punkcie sprzedaży, a także jest zobowiązany do zarejestrowania otrzymanej sprzedaży w urzędzie skarbowym online; w przypadku awarii technicznej, najpóźniej w ciągu 48 godzin.

Konsekwencje nieodebrania dostawy towarów


Jeśli użytkownik nie odbierze towaru wysłanego za pobraniem i z tego powodu towar zostanie do nas zwrócony, jesteśmy uprawnieni do żądania odszkodowania za szkodę obejmującą koszt wysyłki i opakowania (zwykle 120 CZK) i jesteśmy uprawnieni do odstąpienia od umowy kupna. W przypadku, gdy użytkownik nie zapłaci odszkodowania na nasze żądanie w ciągu 14 dni, użytkownik przyjmuje do wiadomości, że sprawa może zostać skierowana do kancelarii prawnej w celu rozstrzygnięcia, w tym windykacji prawnej. Jeśli użytkownik zażąda ponownego wysłania towarów, będzie zobowiązany do pokrycia związanych z tym kosztów. Jesteśmy uprawnieni do żądania od użytkownika zapłaty takich kosztów z góry.

Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich


W przypadku powstania sporu konsumenckiego między nami a konsumentem na podstawie umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, którego nie można rozwiązać w drodze wzajemnego porozumienia, konsument może złożyć wniosek o pozasądowe rozstrzygnięcie takiego sporu do wyznaczonego podmiotu zajmującego się pozasądowym rozstrzyganiem sporów konsumenckich, którym jest Czeska Inspekcja Handlowa, Główny Inspektorat - Departament ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praga 2, e-mail: adr@coi.cz, strona internetowa: adr.coi.cz. Konsument może również skorzystać z internetowej platformy rozstrzygania sporów utworzonej przez Komisję Europejską pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Przesyłanie ankiety satysfakcji


Zadowolenie z zakupu oceniamy za pomocą ankiet wysyłanych pocztą elektroniczną w ramach programu Customer Verified, w którym uczestniczy nasz sklep internetowy. Są one wysyłane za każdym razem, gdy dokonujesz u nas zakupu, chyba że odmówisz ich otrzymywania zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy nr 480/2004 Coll. o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego. Przetwarzanie danych osobowych w celu wysyłania ankiet w ramach programu Verified by Customers odbywa się na podstawie naszego uzasadnionego interesu, który polega na określeniu zadowolenia użytkownika z dokonanego u nas zakupu. Korzystamy z usług podmiotu przetwarzającego Heureka.cz, operatora portalu Heureka.cz, w celu wysyłania ankiet, oceny opinii użytkowników i analizowania naszej pozycji rynkowej; w tym celu możemy przekazywać Heureka.cz informacje o zakupionych towarach i adres e-mail użytkownika. Dane osobowe użytkownika nie są przekazywane żadnym stronom trzecim do ich własnych celów podczas wysyłania kwestionariuszy e-mail. Użytkownik może w dowolnym momencie sprzeciwić się wysyłaniu kwestionariuszy e-mail w ramach programu Customer Verified, odrzucając dalsze kwestionariusze za pomocą łącza w wiadomości e-mail z kwestionariuszem. W przypadku wyrażenia sprzeciwu nie będziemy dalej wysyłać kwestionariusza.

Rabat lojalnościowy


1. Struktura rabatów:

Klienci korzystający z naszej witryny e-commerce są uprawnieni do rabatów w oparciu o wartość wcześniej zrealizowanych zamówień. Zrealizowane zamówienie to takie, które zostało opłacone i zaakceptowane przez klienta i w odniesieniu do którego nie zgłoszono żadnych roszczeń ani zwrotów. Zniżka wynosi od 1% do 5% w oparciu o określone progi cenowe dla zrealizowanych zamówień.

2. Kryteria kwalifikacji:

Aby zakwalifikować się do zniżki lojalnościowej, klienci muszą spełniać następujące kryteria:




Klient musi posiadać zarejestrowane konto na platformie e-commerce. Zamówienie musi zostać złożone za pośrednictwem zarejestrowanego konta klienta przy użyciu adresu e-mail tego konta. Klient musi osiągnąć próg cenowy dla zrealizowanych zamówień w momencie tworzenia nowego zamówienia. Rabat dotyczy wyłącznie produktów zamówionych po rozpoczęciu programu rabatów lojalnościowych (8/20/2023).
Rabatu nie można zastosować z mocą wsteczną. Rabat można zastosować tylko do produktów oznaczonych jako dostępne do zakupu po obniżonej cenie w sklepie internetowym. Oznaczeniem jest ikona etykiety z literą G. Oznaczenie to jest widoczne dopiero po zalogowaniu się użytkownika:

Rabat lojalnościowy na nowe zamówienia
3. Poziomy rabatów:







Rabaty oparte na wartości zamówień będą stosowane w następujący sposób: Wartość zamówień od 0 do 999 GBP: 1% rabatu. Wartość zamówień od 2 000 do 9 999 GBP: 2% rabatu. Wartość zamówień od 10 000 do 24 999 GBP: 3% rabatu. Wartość zamówień od 25 000 do 49 999 GBP: 4% rabatu. Wartość zamówień powyżej 50 000 GBP: 5% rabatu.

4. Skorzystaj z rabatów:

Odpowiedni rabat jest wyświetlany klientowi podczas dokonywania zakupu w sklepie internetowym po zalogowaniu się na swoje konto klienta. Klient kupuje przedmiot już po obniżonej cenie, rabat jest stosowany dopiero w procesie składania zamówienia. Cena produktów objętych rabatem jest zaokrąglana do pełnych koron.

5. Wyjątki:



Rabaty oparte na wartości zamówienia nie mają zastosowania do następujących pozycji: Opłaty za wysyłkę, opłaty za usługi związane z zamówieniem, personalizacja i inne dodatkowe opłaty. Zamówienia, które zostały już objęte specjalnymi promocjami lub rabatami.

6. Czas trwania:

Program rabatowy oparty na wartości zamówienia jest w toku i obowiązuje do odwołania. Wszelkie zmiany lub aktualizacje struktury rabatów będą przekazywane klientom z wyprzedzeniem.

7. Łączenie rabatów:

Rabaty oparte na wartości zamówienia mogą być łączone z innymi rabatami oferowanymi przez specjalne promocje lub kody rabatowe, ale tylko wtedy, gdy taka promocja lub kod rabatowy wyraźnie na to zezwala. Rabaty nie kumulują się w przypadku rabatów procentowych, ale stosowany jest tylko wyższy rabat. W przypadku stałego rabatu na daną kwotę lub w przypadku korzystania z bonu upominkowego stosowane są oba rabaty.

8. Zwroty i refundacje:

Jeśli klient zwróci produkt z zamówienia, które zostało przecenione, zwrot będzie oparty na rzeczywistej kwocie zapłaconej po zastosowaniu rabatu.

9. Zakończenie lub zmiana:

Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji, zawieszenia lub zakończenia programu rabatowego opartego na wartości zamówienia w dowolnym momencie, z co najmniej 2-miesięcznym powiadomieniem klientów przed wejściem w życie takich zmian.

10. Dyskrecja:

Decyzja o zastosowaniu lub zmianie rabatów, w szczególności w przypadkach niewymienionych w niniejszych warunkach, leży w gestii sprzedawcy.

Ochrona danych osobowych


Sprzedający podjął uzasadnione środki w celu przetwarzania danych osobowych w rozumieniu ustawy nr 18/2018 Coll. o ochronie danych osobowych i zmianie niektórych ustaw oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (RODO). Kupujący potwierdza, że został poinformowany o przetwarzaniu jego danych osobowych zgodnie z zasadami znajdującymi się pod następującym linkiem: https://www.groovespin.pl/RODO

Postanowienia końcowe



Potwierdzając zamówienie / rezerwację towarów w naszym sklepie internetowym, użytkownik przyjmuje do wiadomości, że nasze wzajemne stosunki podlegają prawu czeskiemu i wyraźnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych wprowadzonych w momencie zamówienia / rezerwacji zgodnie z ustawą nr 101/2000 Coll. Potwierdzając zamówienie / rezerwację towarów w naszym sklepie internetowym, użytkownik potwierdza akceptację niniejszych warunków, które niniejszym stają się częścią umowy kupna.

Te ----OWH są przygotowane w języku słowackim. Jeśli niniejsze OWH są w języku innym niż słowacki, wersja słowacka zawsze będzie miała pierwszeństwo przed inną wersją językową.